SerayMerdinlioglu Kızlar bogazım cok kötü acıyor.yutkunmakta güçlük çekiyorum sesim kısıldı ve kuru öksürük var.bademciklerim şişmemiş.36 haftalık olduk ilaç kullanamk istemiyorum .bu durumla karsılasanlar neler tavsiye edersiniz?
seymen SerayMerdinlioglu Sıcak süt içebilirsin ballı. Yumusatır biraz. Sonra açık çay limonlu. Zencefil varsa içine biraz atabilirsin. Sıcak bi şeyler içmen lazım yani yumusaması için boğazının.
Ebrar34 SerayMerdinlioglu pekmez varsa 1 yemek kaşığı üstüne karabiber serp günde 2 kere ye onu karabiber iyi geliyo ama üstüne su içme biraz boğazında kalsın yapışıp
Azrasare Bol su , pastil, çok sıcak olmayan ıhlamur , tereyağ ve pekmezi eritip Onuda içebilirsiniz iyi geliyor , elma kabuğu ve çekirdeklerini kaynatıp onu da içebilirsiniz ... çok geçmiş olsun
Denizpekdal zencefil ve balı karıştırıp yiyebilirsin. Gribe hemen iyi geliyor.inşallah öksürüğü de keser.