Ebruuuli Kafam karıştı iyice 27+1 kaç aylık oluyor az önce bi postta gördüm 6 aylık 9 günlük oluyormuş doğuma 90 gün felan gösteriyor iyice kafam karıştı beni aydınlatır mısınız 😀
YrtswnArkn Ebruuuli son adet tarihinden hesapla canım mesela ben 19 Nisan da olmuştum her ayın 19 u bir ayı doldurmuş oluyoruz 😊
lentil Ikranin_annesi00 aaa ne güzel nasıl geçiyor 3.trimester var mı bir fark. Bende çok değişiklik olmadı:)
Ebruuuli Mavi34 evet Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙂 birbirimizi bulalım doğurdum diye yazalım birbirimize 😀
Ikranin_annesi00 lentil ben bu hafta çok sismeye başladım şimdiye kadar hamileligim hiç belli bile olmuyodu 🤭
lentil Ikranin_annesi00 aaa daha bu hafta mı başladı şişlik. Ben 8.haftada başladım irileşmeye :))) benmde ara ara karnım çok sert oluyo ama normal süreçtir diye düşünüyorum
Ikranin_annesi00 lentil masallah 🥰 evet ilk gebeligmde de son 2 ayda belli olmuştu benm gene ayni oldu 🤭 sertlesme bende de oluyor ara ara sanirim bebek kasiliyor icerde hic sormadim doktoruma da kızım da da oluyodu çünkü
BesteBelit Ben de bu ay ağırlaşmaya başladım. Gebelik şekeri de çıktı ama diyetle kontrol altına aldım. Aynı gün bebiş anneleriyiz. İrtibatta olalım. Ben Antalya’dayım. Sizler nerdesiniz?