Ovulasyon testi kullanıyorum bugün koyulaşti testim muhtemelen yarın ya da diğer gün yumurtlama olacak fakat benim adetim bittiğinden beridir lekelenmem kesilmedi bildiğiniz kan geliyor ve sadece akşamları oluyor şimdi ben ne yapacağım bilmiyorum nasıl değerlendireceğim. Bir kaç yerde kanama olsa da değerlendirin diyor ama ne kadar doğru bilmiyorum? 🤔🤔🤔 Ne düşünüyorsunuz başına gelen var mı?