Cndntnr Benimbebegim evet gayet güzel geçti ben sıramı savdım inşAllah şeninde güzel geçer:) kendini kasma sadece uçak kalkarken sorun yokta inişte insan biraz kasılıyor ister istemez karnını sev hep yolculuk boyunca:)tatlı bir şeyler de al yanına yersin