Kizlar iyi geceler öncelikle hakkınızı helal edin ben dün bebegimin 4 hafta geriden geldgni öğrendim oda söyle sadece karın çevresi bebeğimin kilosu 2405 gr.di perinatolojiye gönderildim bebeğimin sağlığında herhangi bi problem yok kan akisida güzel gözüküyor ama neden 4 hafat geriden geliyor onu yarın öğreneceğim. Ve sadece şunu soyleyebilirim doktor bana sigara kullanıyor musun dedi dedim hayır kullanmiyorumda lakin yanımda içiyorlardı pasif içici olarak geçiyorum bundan dolayı da geriden gelebilir dediler. Lütfen sigara kullanmayın kullananın yanında bile durmayın ,😢 uzun lafın kısası bugün bitmek bilmeyen bı bel ağrısıyla karşı karsiyaydim acile gittim ve 1 cm açıklık olduğunu öğrendim bu haftada doğum yapan varmı bebegimin kuveze girme imkanı varmı yaşayan varsa söylerse sevinirim rabbim cocuklarimizi sağ sağlim zamanında versin inşallah kucağımıza 😥