Mrymknan07 Gulsumakyol 7 içindesin çünkü bende 30+3 dün doktora sordum ne kadarlık oliyor deidm 7 buçuk aylık dedi o yüzden. Sende 7 içindesin
ilkgozagrimhavinim Gulsumakyol ay olarak hesapla. Benim 27+1 mesela. Son adet tarihim 10 şubattı. Şuan 6 ay 9 günlük hamileyim. Yani dolu dolu 6 bitti 7nin içindeyim.
Mrymknan07 Dilekcnkn doktorum öyle dedi 30 hafta kaçınca ay dedim yedi bitmiş mi oouyor die sordum 7 buçuk aylıksin şuan dedi
Dilekcnkn Mrymknan07 Allah allah internette farklı yazıyor çünkü amann doğunca öğreniriz ne zaman doğurduğumuzu 😂😂
Deletedmom27272 Gulsumakyol buradan bakabilirsin canım https://www.gebe.com/gebelik-haftasina-gore-kac-aylik-hamile
Gulsumakyol Birmelekannesi_38 Birşey sormak istiyorum madem aynıyız bu aralar çok akıntım var sizdede varmı birde adet sancilari cekiyorum normalmi acaba
GulcanDongel Gulsumakyol bende sizin gibiyim, insan korkuyor bide serklaj oldum 20 gün önce korkuyorum dikistenmidir diye.