irem ilk hamileliğimde kullandım ben doğumdan sonra bile devam ettim sıkıntı olmadı. Bu hamileliğimde multivitamin kullanmanı istemiyorum gereksiz iştah açıyor kilo yapıyor, düzenli beslenirsen zaten böyle şeylere ihtiyacın olmaz dedi doktor bıraktırdı. Bence doktorunuza bi teklif edebilirsiniz. Sağlık ocağında hemşire uzattı bana doktorum önermiyor deyince berbat bi hap zaten bir sürü yan etkisi var iyi demiş dedi geri koydu 😬