fatma_sahin Anneler iyi geceler 2 gündür karın ağrısı yaşıyorum ne çok şiddetli ne çok hafif arada gelip gidiyor 16+4 günlüğuz bu arada acaba normal mi kanama falan filan hiç birşeyim yok başka
Sogancik fatma_sahin Canım bilmiyorum ki . Arada kasik ağrısı olurmuş rahim genişlediğinden dolayı. Gaz gibi mi acaba karın ağrın. Şimdi ağrıyı tam olarak bilmediğimizden dolayı bı şey de diyemiyoruz☹️