yuvamerve17 Rumeysam rüyam da hep erkek doğum yaptığımı görüyordum bu yüzden 34. Hafta da hazırladım bir sabah gözümü açar açmaz 😂
Tuysl Rumeysam 30 da almaya başladım eksikleri 32 de tamamiyle hazir haldeydi. Simdi 35 im ne olur ne olmaz erken olur birsey olur die hazırladım ben
candanx 31+5 im. 30 a girerken yıkama ütüleme işlerini bitirdim. çantaya koyacaklarım hazır bikaç ufak tefek eksik kargoda bekliyorum ben hazır sayılırım 😊🤷♀️
Ozlemp Sulekrtk aynı ben🙈bebek için 4 hastane cksi var ben kendime alamadım hoş zaten hareket edemiyorum nasl alcam onu bile bilmiyorum ki