nazlisamac35 malesef oylee buyuzden yeni dogan sariliginin ilerlememesi icin beslenme cokkkm onemli…gerekirse mama takviyesi 2 bebemde yogun sarilik oldu kizim 17,5 la hastaneye yatti ve 4 gun kaldi, oglum 21 le yatti yogun foto aldi…kizimda bilemedim biraz da esimin yuzunden cok maam verdirmedi atamadi cocugum sariligi 2 ay,.ama oglumda once sutumu verdim ardindan cc belirlemeden mama verdim yedi icti atti sariligi o 1 gece kaldi hamdolsun hemende bitti sariligi…beslenme sart sarilikta