Denizfdn Gul-42 olsun nakadar zararin yerinden donersen kâr en aza indirmis olursun birazda olda kuzum
RabiaKose Mila33 ben kantoron, bebek yağı kullanıyorum 32 haftalık oldum her ihtimale karşı biooil aldım doktorum onu önerdi 😅
Aysegul9371 Mila33 Hindistan cevizi yağı kakao yağı ve badem yağı daha iyi. Badem yağı tüyleri besliyo onu değil ama diğerlerini kullanıyorum ben
Sedakus Mila33 ben doktoruma sordum kullanabilirsin ben kendi bebeğime bile kullanıyorum dedi, bebeklere bile kullanıldığı için hamileyken de cilt üzerine uygulanmasında sorun yokmuş 🌸