Deletedmom9823 evet 💁🏻♀️🥲kızım cokk harektlıydı suan tazmanya canavarı yanında halt etmıs yanı o derece bı cocuk gun ıcınde on dk belkı oturuyodur cok yorgunsa yarım saat onun harıcı hep ayakta bebekkende cok harektlıydı 💁🏻♀️
bkz ornek ıkı oglum 😂o da karnımda hareketlıydı ıkı aylık cocuk ama o da yerınde durmuyo bıseyde yaptıgından degıl yanı cırpınıp duruyo habıre o da ablası gıbı olacak bellı💁🏻♀️😂