Kızlar dun kontrolüm vardi gittim çatı muayenesi yapıldı 1 cm açılma varmis normal doguma uygun gözüküyor dendi ama baya acılı bi uygulamaymis sonrasında gün boyu kasiklarimda agri hissettim nst de de hafif bi sancim cikmis ama ben hissetmedim sancıyı aslında sorum şu çatı muayenesinden sonra erken doğum olabolir diye okumuştum bi yerde ole bi durum olan ya da duyan var mı? Bu arada siz de bu haftalarda ne gibi durumlar ortaya çıktı 🥰