Rabiaelif2017 Hanımlar 11+4ten herkese selamlar :) İzmirde devlet hastanesi olarak memnun kaldığınız önerdiğiniz bir hastane varmı doğum için acaba ben şuanda özelde bakılıyorum ama doğum için devlet düşünüyorum. Bilgisi olan paylasabilirse çok sevinirim