sulenindunyasi Doktorum birşey demedi Önceden 6 fincana kadar içerdim şimdi hergün 2 tane içiyorum çok şükür bir sorun yaşamadım 💁🏻
Cans50 Dr um bana 2 fincana kadar içebilrisin dedi.Ben de başlarda içiyordum şimdi arada içiyorum.Çayla da aram olmadığı için 1 bardak çay 1 fincan kahve şeklinde.Çok abartmadıkça sorun olacağını sanmıyorum.
Nananusha Ozy bende kahvesiz duramiyanlardanim doktordan iznim var gunde 1 veya 2 ice biliyomusum . bugune kadqrda hergun icmisimdir
Burcu2012 EsenPelin maydanoz ciğer sakatat dondurulmuş gıdalar salam sosis gibi gıdalar vs vs daha bi sürü şey çayı bile çok acık ve bi iki bardagım dışında içmedim sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum tatlılar dışında tabi😂
Kukiko Nekadar az kimyasal okadar rahat hamilelik bence . Tabiki kafeinin hiç bir besleyici yanı yok insan için. İçmemek en güzeli fakat günde 2 fincana kadar doktorlar müsade ediyor . Çok aşeriyorsa hamile bence biraz içebilir . Ki benim bir arkadaşım var doktoru sigara içmesine bile müsade etmişti tabiki doktoru onaylamıyorum sigara içmeye müsade edilir mi fakat canın çektiyse az tuketebilirsin demiş onu demeye çalışıyorum . Ha birde Nescafe gibi granül kahve olan yani içinde bin türlü kimyasal olan kahve icmektense çekirdekten çekilmiş kahve içmek bence daha doğru .( Hem granulun tadı bile yok :D ) ve yine söylüyorum aman su içmeyi ihmal etmeyin