Busra_kr Selinbati çok geçmiş olsun 🌸üzülmeyin inşallah herşey gönlünüzce ve güzel olur.Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Dilekcnkn Busra_kr Maşallah valla bende rahat değilim 3-4 yastık var ama yok sabahın köründe ayaktayım hiç sevmedim bu ayları 😂😂
Busra_kr Dilekcnkn Ben düşünüyorum ki dünyaya geldiğinde böyle mi olucak uyku düzeni eğer öyleyse yandım diyorum 😀
melegim_ve_ben Sibelerturan35 Doğuma kadar böyle sanırım artık 😬 Zombi gibiyim artık 🤭 Ateş basmaları da cabası.Klima açıkken bile ayaklarının altı yanar mı bir insanın 🔥🤰
Busra_kr aysimaninveprensinannesi 🥺 çok geçmiş olsun.Sanırım sizinkide çatı ağrısı gibi zor oluyor sağdan sola dönemiyorum bende 😐
aysimaninveprensinannesi Busra_kr tesekkurler evet aynen oyle ilk hamileligimde hic yasamamistim ama bnda dayanilcak gbi degiller
Busra_kr elisa123 İnşallah hayırlı güzel haberler alırsınız 🙏🏻♥️ Evet hareketleri bazen can yakabiliyor bacak ağrısından ziyade çatı ağrısı oluyor daha çok
melegim_ve_ben Busra_kr Şuan yine başladım mesela 2 dk bir koltukta,2 dk balkonda,2dk uzanıyorum,2dk kalkıyorum,2dk dolanıyorum mutfaga gidip yiyecek bir şeyler bakınıyorum 🙈 Sürekli aynı kısır döngü 😂
Dilekcnkn Busra_kr Valla ben hep düzenli yatırdım çocukları ama sanki bu beni zorlayacak gibi geliyor 😂😂
Busra_kr melegim_ve_ben Yanar hak veririm 😀Eşim üşüyor üzerine battaniye alıyor ama bende hiç bir serinleme söz konusu değil 🤷🏼♀️
Gonca-y Busra_kr ne zaman geçecek artık diye ağlamaya başladım. Yağsız tuzsuz baharatsız yemeklerle mide yanmasını önleyebiliyorum , fazla şekerli şeyler de tüketmedikçe önüne geçemediğim zaman soda çarem oluyor ve bol su. Ama sırt ağrımı bir türlü geçiremedim 🥺🥺
Busra_kr Gonca-y Kendinizi üzmeyin motive edicek şeyler yapın☺️hayırlısıyla inşallah bugünlerde geçecek bebişlerimize sağlıkla kavuştuğumuzda herşeyi unuturuz 🥰