Bugün sabahtan beri çok hareketli değildi. Akşam sekiz gibi baya bı hareket etti. Biraz kasılma oldu gibi. Sonra yine durdu iki saattir çok küçük küçük yarım saate bir hissediyorum. Normal mi sizce ya son zamanlara geldik endişe ediyorum. Gitsem mi bilmiyorum acile. Acilden nefret ediyorum. Sanki keyfimizden gidiyoruz gibi davranıyolar azarlayarak niye geldin der gibi 😕