Prensesiminyolculugu 27+3 haftadayiz şuan afedersiniz popoma kraplar giriyor batma hissi oluyor azicikta kasik ağrısı var.. sizede oluyor mu
2prens1prensesannesi7 Prensesiminyolculugu Bebek büyüdüğü için kasıklara bele baskı yapıyor dinlenin sol tarafınıza
aley_ckmk24 Prensesiminyolculugu 1 hafta önce bende yaşadım bu hissi ama afedersiniz tuvalete çıkamamaktan dolayı batma olmuş kayısı kullandım geçti. Belki sizin de o sebepten dolayı olabilir eğer tuvalete çıkamıyorsanız
Prensesiminyolculugu 2prens1prensesannesi7 ilk defa oldu onu bende tahminn ettim ama kalcamda olunca anlam veremedim
2prens1prensesannesi7 Prensesiminyolculugu Her fırsatta dinlenin bol bol yoksa benim gibi son 2 ay kala yatarsınız enerjinizi doğuma saklayın bebek sizde ne kadar durursa o kadar iyi 🙏
Prensesiminyolculugu 2prens1prensesannesi7 zaten günlerim hep dinlenerek geçiyor hatta hareketsizim diyebilirim ama bugün dolabını kurduk bebeğimin bende babasına ufak ufak yardım ettim ondan oldu sanırım 😒 Allah’ım hepimizin evladını sağ sağlim gününde sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Prensesiminyolculugu aley_ckmk24 Tuvalete çıkıyorum kabızlık yapar evet ama öyle birşey değildi uzaninca geçti şükür bebek baskı yaptı demekki