Serpiltsn Mom3834 benim de 20 bakteri vardı. Monurol şase verdi ictim bol su da içmeme rağmen geçmiyor bi türlü bu sirke suyunu denicem
Mom3834 Serpiltsn bana antibiyotiğe geçicez dedi doktorum, bugun idrar tahlili tekrar verdim, bakterinin hangi antibiyotiğe duyarlı olup olmadığını anlamak için. Sonucuna göre ilaca başlıcam..
Mom3834 Serpiltsn evet bugun hepsini tekrardan verdim ne oldugu hangi antibiyotiği kullanmalıyım vs hepsi cıkınca baslıcam
Twinsss Fatmanurr94 canım bence Bi idrar testi yaptır mutlaka. Önce benimde normal gibi gelmişti ama devlet hastanesine gittim bir sevk işlemi için. O gün idrar testinde biraz yüksek idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Doktorum ilaç verdi onu kullanıyorum şimdi. Umarım geçer.