sedanuryerlikaya Arkadaşlar merhaba, 21+1 deyim, karnımda 2 gündür şiddetli bi ağrı var sizce sebebi nedir?
MiniMiniKus sedanuryerlikaya 21+1 im bende ve 3 gündür karnımın acısına zor duruyorum Karın genişlediği için olurmuş Ben akşamları yağla masaj yapıyorum az da olsa rahatlatıyor Deneyin derim