momy853 Bizde de öyleydi. İstemedigi biseyi yapmaktansa kendi istegimden vazgeçtim. Ama eşim bu yaptığım davranışla mutsuz olduğumu anlamadi bile. O hala milleti dusunuyo yok zor isim yok çok uç bir isim diye diye. O mutlu olsun diye ben mutsuzluğu seçtim. (Anladım ki dediğini istediğini yapar uyum sağlar gecinirsen senden iyisi yok ne zaman ki biseylere itiraz edip karşı çıkarsan da senden kötüsü yok) Çocuğumun isminde hakkım bile yok gibi algıladım ister istemez. Neyse ki uyumlu bir insanım. Sordum aklındaki ismi. Ben de ona yakışacağını düşündüğüm bir isim ekledim,onu da sordum sevdin mi diye,tamam dedi. Böylece karar kıldık bakalım. Son ana kadar bu şekilde kalır umarım😃