Ysmn1907 Arkadaşlar bir ay önce ultrasonda bebeğimizin böbreğinde çok az genişleme olduğunu söyledi doktor ama doğumdan sonra geçebilir de geçmeyebilirde dedi doğduktan sonra kontrol altında tutmak gerekiyormuş aynı durumu yaşayan varmı geçiyormu acaba
Erolbebek Ysmn1907 benim bebekte de vardı hamileyken söylemediler doğduktan sonra söylediler beş aylık şuan gectı coktan o cocugu bebekte olurmuş korkma ama gecermiş doktorum öyle demişti
Kbryyy Ysmn1907 benim kızım olacak ve aynı durum bende de var biraz değil çok genişleme varmış. Ama genişleme daha da büyüyüp genişlemedi çok şükür. Doktorum doğduktan sonra ilk 24 saat içinde çişini yaparsa sorun yok dedi
yamacin_annesi Ysmn1907 detaylı ultrasonda bizde de çıkmıştı 4 mm olması gerekirken 4.2 çıkmıştı muhtemelen şuan çişini tutuyo dendi ama yine de söyledi aklıma takılmıştı benim de çok şükür tam haftasını hatırlamıyorum ama 7. Ayımda geçti 🙏 genelde erkek bebeklerde daha sık rastlanıyormuş
Ysmn1907 Erolbebek Kbryyy Yagmur00 Genişleme artmış arkadaşlar bilmiyorum umarım geçer diye dua ediyorum
Ysmn1907 Yagmur00 doktor 15 mm ciddi olduğunu söyledi sınırdan bahsetmedi ama doğumdan sonrayı beklemek zorundayız
Cansuu1706 Ysmn1907 korkma benim kizima da dediler 2 bobrekte buyume var diye sonra duzeldi bı sıkıntı cikmadi cok sukur
Mucizelrm_ Bugün banada söyledi perinatolojiye yonlendirdi nasıl olacak gececekmi doğuma kadar bu dusunceyle yaşayacağım
Civcivim_34 Ysmn1907 bana da söylemişlerdi canım ama doktorum korkulacak bişey yok anne karnında bebeklerde genel de oluyor demişti idrar sıkıştıkları zaman doğum sonrada geçti zaten
Nundiyebiri Ysmn1907 ben dogum yaptım bebegim hem tek böbrekli hemde diğer böbrekte genişleme var buna ragmen hiç bir sorun yok