Zuhalhlt Kizlar 33 haftaliğim, normal mi sezeryanmi olur doğumum bilmiyorm ne zaman belli oluyor çatı muayeneside mi bakiliyor
Busrabusra33 kadifemsii korkuyorum açıkçası çatı muayenesinden sezeryanla olursa yapılmaz diye biliyorum acaba doğru mu
kadifemsii Busrabusra33 hiç korkma sezeryan olursan yapılmaz ama öbür türlü bebek geçebilirmi diye doktorun bakması gerek birde açılmayada o şekilde bakıyorlar . Korkulacak birşey yok acı falan olmuyor
ezgikptngl Genelde 37. Haftadan itibaren yapıyolar çünkü çatı muaynesi doğumu tetikliyo ama kimi doktor doğum sancıları başladığı zaman da yapıyo erkenden yapmayabiliyo en iyi doktorunuz cevaplar sorunuzu