Benim bebeklerim ikiz bu yüzden hem kadın doğum uzmanı hem de perinatoloji uzmanının takibindeyiz. 16. Haftadan beri her iki doktorun da olmalısın demesine rağmen erteliyordum. 2 gün önce perinatoloji uzmanı doktorum son aylar da annenin bağışıklığın azaldığını bebeklerin büyüyüp akciğere baskı yaptığını ve Allah korusun covide yakalanırsa bu sebeplerden çok ağır seyrettiğini söyledi. Hatta yakın zamanda 23 yaşında bir hamileyi kaybettik deyince bugün hemen aşımı oldum. Bana hep biontech önerdiler çünkü hem yeni varyantlarda etkili olduğunu hem de hamileler üzerinde araştırma sonuçlarının olduğunu söylediler. O yüzden biontech oldum