GzdeelikAkbacak
Günaydın anneler ve anne adayları benim bebeğim çok kötü öksürüyor hastaneye götürdük birşeyi Yok diyip yolladı 3 tane şurubu var calpol , parol ve pedifen ama fazda ilaç vermek istemiyorum ne yapa bilirim burnunda çok tıkakı serum fizyolojik sıkıyorum ama burun aspiratörle çekince gelmiyor hırıl hırıl ediyor ne yapa bilirim