mymomaysegul Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim beta seviyem düzenli artarken iki gün önce 3500 çıkmıştı bugün 3600 çıkmış. kanamam var fakat doktor yerleşme vs diyor yolluyor. Kese görünüyor yaşayan var mı acil
Bebegimicin1 mymomaysegul tek doktorla kalma kanaman varsa ilaç vermekeri gerekirdi ufak kanama bile olsa veriyorlar genelde başka doktora gidin dinlenin
burcunlu mymomaysegul kese varsa ve dis gebelik degilse buyuk ihtimal yerlesme kanamasidir bendede olmustu ama kanamanin miktari ve sureside onemli tabi progestan baslatmasi gerekirdi diger arkadaslarinda dedigi gibi baska bir doktora git mutlaka icinin rahat etmesi doktoruna guvenmen en onemli sey galiba bu surecte. Gonlunden gecenin daha guzeli gelsin basina😊
kadifemsii mymomaysegul başka bi doktora görünün . Karamsarlığa da kapılma canım 5+2 de kanamam oldu acile gittim doktor düşük yapıyorsun bebek var kalp atımı yok acil kürtaja alınman gerek dedi ama içim rahat değildi başka bir hastaneye gittim oradaki doktor progestan verdi kalp atımı için erken dedi 1 hafta sonra çağırdı ve kalp atımını duydum . Bence sende başka bir doktora mutlaka git
kadifemsii minigimiz kanamam aynı gün bitti bir ped kadar kanamam oldu diyebilirim ve kanamam varken çok fazla ağrım vardı dik duramıyordum ama şükür bitti aynı gün şuan herşey yolunda . Doktor çok önemli cidden içinize sinmiyorsa değiştirin ve ilaçları düzenli kullanın inşallah birşey olmaz