Habibekeser ilk gebeliğimde yaşadım 36 haftalık doğdu ama 33 haftayla uyumluydu 3 hafta geriden geliyordu plesentamda sorun varmış bu yüzden bebegi besleyemiyormuşum karnımda kalmaktansa dogması daha iyi olur dedi doktor ve dogurdum 1800gr 45cm doğdu 5 gün küvözde kaldı şimdi 2,5yaşında gayet saglıklı sadece kilosu çok az az alıyor başka sıkıntımız yok çok şükür sizde korkmayın