annesininkuzusuuuu Kızlar selam 22 hafta 4 günlük hamileyim. bebeğim 4-5 gündür tekme atmıyor. Sizce bir sorun olabilir mi? tecrübeli gebeler yazabilir mi çok korkuyorum
2prens1prensesannesi7 annesininkuzusuuuu Yoruluyorsanız bazen hareket etmiyor satarsınız gündüzleri uyurlar geceleri hareketli olur belki siz hissetmiyorsunuzdur
Nymphadoraa annesininkuzusuuuu merhaba ☺️ Hiç mi hareket etmiyor ? Hareketlerin düzene girmesi 28. Haftayı bulmuştu benim. Ama ondan önce her gün azar azar da olsa hareket ediyordu. Ne olur ne olmaz doktora gidin bence. Gidemezseniz bile sağlık ocaklarında kalp atışını dinleyen aletler oluyor. Gidip durumu söyleyin onlar aletle dinletir size
Zeyyyn annesininkuzusuuuu yorulunca filan o haftalarda pek hareket etmiyor etse bile gece uyurken edıyor da olabilir hastaneye gidemiyorsanız sağlık ocağına gidin kalp atımını dinler en azından içiniz rahat olur
annesininkuzusuuuu Mrymknan07 ayın 14 ünde gittim doktora bi sorun yoktu. O günden sonra hiç tekme atmadı işte. Tekrar mı gideyim?
Mrymknan07 annesininkuzusuuuu bazen çok hareket ettiğimiz için de tekme atmayabulir bnde 30 haftadayim çok hareket ettim zamanlar tepik atmıyor ama için rahat etmek istiyorsan doktoruna bı git en azından için rahat etsin cnm☺️ mesela dün doktora gittim kontorle dokto tepik atiyor diyo ama ben hsietmedim.hafifi tepik atmış meğerse
Mrvbtl Hic belli olmuyor o sureclerde uyku surecleri cok uzun oluyor bende oyle yasadim ayakta cok kaldiysaniz yorgunluk varsa etkiler ama arkadasin dedigi gibi icin rahat etmesi icin kontrole gidebilirsin
Nymphadoraa annesininkuzusuuuu olabilir. Diğer arkadaşların dediği gibi belki de gece hareket ediyordur siz hissetmiyorsunuzdur. Ama bence bir kontrol ettirin