Yarına hsg randevusu aldım biter diye adetim normalde 7 gün sürüyor yarın 15.30 da çekilcem 7. gün bitmek üzereyken yani şu an sadece normal akıntı gibi günde bir iki kez kahverengi geliyor yarın daha da azalır ama sizce sıkıntı olur mu? Benim gibi adetin bitmek üzere olduğu zaman çekilen var mı?