melegim09
Canım öncelikle inşallah Allah nasip eder bekleme süreci test yapılan dönem çok zor ama hiç canını sıkma.Gebe kalmayı düşündüğün günden itibaren folikasit kullanmaya başla ve gün aşırı ilişkiye gir mutlaka ilişkiden sonra hemen kalkma tuvalete gitme ya da yıkama 1-2 saat bekle kafana ne kadar çok takarsan o kadar geç oluyor stres çok önemli bu süreçte ben 4 ay üzerine hamile kaldım ve ne zaman artık test yapmayı kendimi strese sokmayı bıraktım o zaman güzel haberi aldım :) eczaneden ovülasyon testi alabilirsin gebelik testi gibi yapılıyor çift çizgi olduğu günler ilişkiye giriyorsun uygulamalara çok güvenme yumurtlama dönemi için o testler daha güvenilir.Adetin gecikmeden test yapma o da çok etkiliyor.Bolca dua et Allah ne zaman verirse o zaman oluyor çünkü inşallah kolay bi süreç geçirirsin ❤️ Heyecanını telaşını çok iyi anlıyorum çok zorlu bi dönem geçirdim bende güzel haberlerini bekliyor olacağım burda 💕