miranbeyinmothersi benım de ılk bebegım bizde esimle birlikte hep oglum oglum dıye sewdık 14 haftalık gıttım belli degıl dı cinsiyet 19da haftalık ogrendım erkek oldugunu bizim icin fark etmez di kuz erkek hayırlısu neyse o olsun dedik 2 dusuk 1 kımyasal yasadım canım sonunda mutluluk bızım oldu 🥰🥰🥰👣👣