Elbet-birgun-kavusacagiz Sareliidunyam ankarada deniz varda bizmi girmedik 🤣🤣🤣 Denizin bi sakincasi yok gebelikte girebilirisiniz🥰
Mrymknan07 Sareliidunyam Ben gitmiyorum ama bu aralar enfeksyon çok oluyor ya dikkat et cnm giderse de
Mrv1007 Sareliidunyam 9. Haftamdayım doktorum izin verdi sıkıntı yok dedi. Sadece ıslak mayoyla uzun süre kalmamaya dikkat et 🌸🧡
Minikincim Sareliidunyam 17 haftalıkken gitmiştim gittiğim yer koydu ve suyu çok temizdi yerdeki taşları gorebiliyordun o derece oylelikle girdim ve sabah erken akşam üstü serinlikte girdim suya gunesin carpmayacagi şekilde
perilice123 Sareliidunyam ben mayıstan beri denize giriyorum yüzüyorum. 30 haftalığım hala giriyorum. Doktorum yüzmeyi aşırı öneriyor. Ama girdiğiniz denizin temiz olması lazım. O önemli.
Calisananne25 Sareliidunyam 18.haftamda girmiştim hiçbir sorun yaşamadım doktorum da girebilirsin demişti
xayssx Sareliidunyam en başından beri bir sıkıntım olmadığı için girdim. Bugün 26+5 iz dr. Gitttil sordum girebilirsin dedi☺️
Sultann1603 Sareliidunyam bende aynı haftada tatildeydimyani geçen hafta smdi 23+4 olduk bisy olmadi yani girdim ama denizin durumuna bağlı çok pisse girme ne tarafa gidiceksin ben muğlada girmstim
Dilekcnkn Sareliidunyam girdim canım bir sorun olmadı şimdi 31 haftalığım yine gidebiliriz inşallah kendini kuru tut çıktığın gibi mayonu falan çıkar hemen inşallah bir sorun olmaz 😊😊
meltemcanli Sareliidunyam ben 7 haftalıkken öğrendim her gün yüzüyorum çok faydası var kesinlikle öneririm şuan 17 haftadayız
-Arya- Sareliidunyam 20.haftamda 1 hafta boyunca girdim sorun olmadı 🌸 kendini ıslak tutma, çıktığın gibi mayonu çıkar kurulan yeter 😊
derenildamm Sareliidunyam 30-31. Haftamda gittim tatile ve denizden de çıkmadım doğru düzgün🤩 bi sıkıntım olmadı şükür arada kramp girdi bacağıma onun dışında sıkıntı yoktu.
hugeeyedgirl Sareliidunyam ben 32.haftaya kadar yüzdüm. Daha da yüzerdim de yaşadığım yer soğuk ve yağmurlu. Doktor öneriyor, yüzmek iyi, endişelenmeden yüzebilirsininz☺️