Mas0105 Kızlar klomen kullandım. 10.gun doktora gittim, bir 13 bir 18mm yumurtam oluşmuş. 18 mm için iki sonra ilişki olsun dedi ama ovulasyon testi yaptım bayağı silik. Çatladı mi acaba ? Kaç mmde çatlar. Sol kasığımda ağrı var.
annesinin_beybisi Mas0105 testte silik çıkıyor nedense benim de aynı şekilde testte silikti aynı gün doktor randevum vardı 19 mm yumurtan var dedi
Mas0105 Nymphadoraa canım cuma gel dedi. 13mm için cumartesi iğne vururuz dedi. 18mm olan kendinden catlayabilir diye ilişki önerdi bence
Mas0105 annesinin_beybisi bu akşam eşim istemiyor bugün sperm testi verdi ondan sanırım:) yarın degerlendorecegiz canım. Cuma günü de doktor çağırdı 13mm olan büyüdüyse iğne yapacak duruma göre
Nymphadoraa Mas0105 ben çatlatma iğnesi kullanmıştım ona göre olmuştu ilişki durumu. Ovulasyon testinde nasıl çıkar bilmiyorum o yüzden
Mas0105 Nymphadoraa hamile kaldin mi cani.? Bana da iğne verecek ama 18mm değerlendirmemi istedi. 13mm olan büyümüşse iğne verecek.
Mas0105 Nymphadoraa Rabb’im versin inşallah. 🤲😘 Benim de 2.klomen tedavim bu. Ilkinde 4 yumurta vardi tutmadi. Bunda iki.yumurta ve boyutları birbirine yakın olmadığı için ümidim yok :(
Nymphadoraa Mas0105 ümitsizliğe kapılmayın. Ben ondan sonra kendiliğinden hamile kaldım ama 12. Haftada kalbi durdu kürtaj oldum. Ondan sonra yine kendiliğimden hamile kaldım çok şükür doğum yaptım 3 aylık olacak oğlum. Allah hayırlısıyla nasip eder inşallah. Sizdeki sıkıntı ne özel olmazsa ?
Mas0105 Nymphadoraa Rabb’im bağışlasın meleğini canım. 😘🤲 Sıkıntım yok görünüyor canım. Hormonlarım normal. Eşimin spermi bi önceki postumda var normal dedi arkadaşlar. Bu aylarda istediğimiz için yumurta takibi yaptırıyorum. Bi rahim filmi cektircem bikac ay daha olmazsa ve amh değerimi de bilmiyorum bi de ona baktiririm
Nymphadoraa Mas0105 ben ilk başta aşılama yaptırmıştım ondan önce rahim filmi çekildim ve amh değerime bakıldı. Amh düşük çıktı maalesef 😓 biran önce baktırmakta fayda var
Mas0105 Cananyildiz olabilir canım. Az once de yaptım ovulasyon T çizgi daha da silinmiş. Acaba 18mm olan çatladı mi diyorum
Mayacm Mas0105 selam bende klomen kullandıgımda ılk ay doktor denemelık bakalım yumurtaların kendı catlıcak mı dedı yınede ılıskı gunu verdı ama olmadı en azından kendılıgınden catladıgını gorduk neyse bı sonrakı ay 3 yumurtam olmustu 16-13-13 mm seklınde doktor bna ılıskı gunu verdı 14.gunde genelde 14.gunde yumurtlama oluyomus ya ben 2.ay dedım dur bakalım denıcem doktorun dedıgı zaman yumurtlama olcakmı dıye ovulasyon yaptım (daha oncede 3 ay arka arkaya yapmıstım 16.gunde yumurtlamayı gormustum) 16.gunde yumurtlama gordum