Hanımlar ilk aylar özele gidiyordum. Sonra araştırma Hastanesi’ne basladim. En son 36+1 de gittim haftaya salı gel dedi tam 38 haftalık olacağım fakat ben en erken randewu 31 Ağustos yani tam 39 haftaliga buldum. Sorum şu bı sorun teşkil edermi son aylar bebeğin suyu azalır ya korkuyorum biraz. Randevuya 13 gün var.