Gta-35 Iğne çok fazla canımı acıtıyor özellikle göbekten yapınca koldan daha rahat siz nasıl yöntemler izliyorsunuz iğne yapılırken canınızın yanmaması için?
milla-s Gta-35 içeriğinden dolayı yakması normal, hepimizde aynı şey oluyor. Göbekten hiç yapmadım ben bilmiyorum, bacaktan yapıyorum genelde. Nadiren de eşim kolumdan yapıyor ama bacak ve kolda da yanma oluyor yine tabi.
Pakizeninmelegi Gta-35 malesef her türlü yakıyor ben elimi vurulan yere koyup biraz bastırıyorum geciyor 1 2 dk sonra
Gizmo90 Ben oksapar kullanıyorum. İğne soğuk olursa daha çok yakıyor ben buzdolabına koymuştum doktor soğuk vurma dedi.
Gizmo90 Gta-35 havalar soğurduğu için artık koymuyorum,dolaptayken 1 saat önce çıkartıyordum elimle de 5 dk ısıtıyordum