Bende kontrole gittiğimde doktorum haftasonunbekleyelim eğer gelmezse zorunlu sezeryan olacak dediydi ve oturup ağlamıştım 3 gün boyunca normal Doğum olmuyor diye,bebeklerimiz nasıl isterse öyle geliyorlar .Allah bağışlasın 🙏🏻Allah analı babalı büyütsün