Rabiapiskin 39+5 teyim adet sancısı gibi bir ağrım var ama dinmiyo sürekli nişan veya su gelmedi daha yaşayan var mı böle birşeyi
Esrasena Rabiapiskin bende aynısını yaşadım gece ve az önce post açtım,bakalm ne diycekler.45 dk sürüp kesildi benm ama nişan falan gelmedi.38+5 im bende