Simqe Selam kızlar biz 12 haftalık olduk ilk doktora gittiğimde 9 haftalıktık ilk günden beri başı aşağıda duruyor neden acaba? Sizlerde bu durumu yaşayan var mı sorunsuz bi şekilde Doğum eden .. Bu Arada 3. Hamileliğim uzun oldu hakkınızı helal edin
Derinimm Simqe benimde en bastan beri dogum kanalinda 38 haftalik oldum hâlâ dogum kanalinda nişanmda 4 gun oldu geldi ama bebekte tık yok 😊
Badgirl_ Allah askna 12 haftalk bebek nasl dogum pozisyonuna gecmis oluyo o haftalrrda bebegn her pozisyonda olusu normal size bunu doktrnzmu soyledi eger oyleyse doktrnzu degstrmnzi tavsiye ederm 12 haftalk bebegn dgm pozisyonunda olmasni soylmesi cok sacma ben 26 haftalkken gittgm halde doktorum bu haftda pozisyonun önemi yok bidahaki kontrlde bakcaz dedi😒