26 haftalık gebeyim kızıma bugün kontrol için hastaneye gittim bebeğimin beyin omurilik sıvısının 10.8 olduğunu sınırda olduğunu söyledi doktorum araştırma hastanesine sevk etti haftaya randevu verdiler başına böyle bişey gelen anneler var mı çok tedirginim korkuyorum 🥺🥺