Hanımlar 16 haftadan beri riskli gebelik adı altındayım hep. Haftalık pruloton iğne kullanarak devamediyoruz 34 haftaya kadar vurulmaya devam. 31 haftalıkken ciğer geliştirici iğne de yaptırdım. Kasılmalarım oluyor ama daha nts girmedim..yani iğne oluyorum diye doğum ne kadar engellenebilir bu haftalara kadar gelmiş iğne vurulup bekleyen varmı kaçıncı haftada kesiyor iğneyi. Birde yanımda eşim dahil kimse yok annem de 10 gün sonra uzak memleketten gelecek.
2 yasında da oğlum var birşey olurmu diye bekleyip duruyorum. Sizce acele mi gelmeli annem. Yoksa 10 gün beklemeli mi. Pazartesi tekrar pruloton vurulacağım🤰biraz iğneye güveniyorum gibi düşünüyorum 🤔