Beyzanur_25 Yaa 22+4 gebeliğim kalça kemiğimde çok kotu ağrı oluyor yürüyemiyorum yatamiyorm hiçbirsey yapamıyorum yarın doktora gidicem ama dedim size sorayım böyle bir durum yaşayan ,çözüm bulan var mı ne yapayım çok kötüyüm 😓
Mrymknan07 Beyzanur_25 kendini yorduysan ondan olabilir cnm bende temilii yaptım kalcamin ağrısina kalkamadım 2 gun
2-prensesannesiii Beyzanur_25 yorulduysan ondan oluyor geçiyor merak etme dikkat et ama yine de kendini fazla yorma
Beyzanur_25 Mrymknan07 belkide bende yeni taşındım farklı bir şehre 2 gün yoğun geçti umarm geçer doğuma kadar böyle olmaz
Mrymknan07 Beyzanur_25 inşallah cnm kaç günden beri var. inan bende temizlik yaptım 3 gün inan kalcamin ağrısına kalkamiyordum düzgün kalkınca iki büklüm oluyordu ağrısına
Beyzanur_25 Mrymknan07 3 gün oldu banada hala kitlenip kalıyorum bugün doktora gittim kan sonucun çıksın belki vitrin falan verir
Ozlem1122 Bende de olmuştu calsiyum magnezyum eksikliği sebep olabiliyormuş bol bol istirahat etmen lazım ben birde ostecare diye bi vitamin kullanmıştım adını yanlış hatırlıyor olabilirim sen dr ne sor mutlaka