Mas0105 Kızlar klomen kullandım. 10.gun doktora gittim, bir 13 bir 18mm yumurtam oluşmuş. 18 mm için iki sonra ilişki olsun dedi ama ovulasyon testi yaptım bayağı silik. Çatladı mi acaba ? Kaç mmde çatlar. Sol kasığımda ağrı var.
Rumiii Mas0105 ya bende reglin 5.gününden itibaren kullandım smdi regl olalı 3 hafta oldu 2 gündür karnım agrıyo ve şişti sizde oyle bise var mı
Mas0105 Rumiii iğne vuruldun mu canım. Ben cuma gideceğim bi daha. Duruma göre iğne vurulcam. Bende ağrı yok daha ilişki bile olmadı bende. Belki seninki belirtidir canım.