38+4 deyim çok aşırı bi beyaz akıntım var bununla birlikte sürekli altım ıslanıyor ara ara ağrı giriyor ama öyle şiddetli doğum sancısı gibi değil doğum yaklaştığı için mi bu akıntılar çok fazla geliyor çünkü ne olur bilen varsa yardımcı olabilir mi?