HaticeNur34 merhaba 22.haftada bi sabah sağ yan sancısı yaşadım tuvalete gittikçe arttı dayanılmaz olunca akşam acillik oldum hamile olduğum için bişey yapamadılar parol takıp gönderdiler ertesi gün böbrek genişlemesi teşhisi konuldu o tarafa yatma bol su tüket dayanamazsan stent takarız dediler 1 hafta dayanabildim geçmedi 23. Haftada stent takıldı.9 hafta durdu ama hep bi ağrı yürürken baskı böbrek değil bu sefer alt karın ağrıyodu.geçtiğimiz 2 gün sancım olmaya başladı alt karında bebekten sandım toplanmalar kasılmalar arttı.önceki gece lavaboya gidip yattığımda vajende bişey hissettim elimi attığımda stent gelmişti yaşadığım korkuyu anlatamam doğuruyorum sandım yarısını kendim çektim yarısını acil pratisyeni.şuan yeniden doğmuş gibiyim.Uzun oldu kusura bakmayın ama tek tavsiyem dayanın 2-3 hafta sonra dönecek çocuğunuz baskı azalacak stent kadar lanet bişey yok