Seliner sakın korkma ben çok bunaldım gerçekten 40+2 kolay değil ama doktorum iyi dedikten sonra hiç canımı sıkmadım geç olsun güç olmasın ne kilosunu karşılaştırdım burda ne sağlığını ne kendi kilomu şuyu buyu, doktora gidiyorum herşey yolunda bekliyoruz diyor kafam rahat dönüyorum sende içini ferah tut hiç vesvese yapma çok güzel doğumlarımız olacak Allah’ın izni ile 🙏🏻