Deletedmom_289 benim bulantılarım 5. haftada başladı, kusma 9.haftada. Şuan 17deyim aynen devam. Eti gong, hafif ekşi üzüm, falım ışıl karbonatlı sakız, az yağlı ev yapımı poğaça, kuru ekmek. Bunlar benim bebeklerim😂 ekşime çoksa doktor gaviscon şurup verebilir bana verdi ama kullanmıyorum. Prilam kullanıyorum. Pişmiş yemek yemiyorum haşlanmış makarna dahil sadece bunlar. Gerçi benim ikiz o yüzden daha zor geçiyor sabret seninki inşallah 13.hafta gibi geçecek 🤲🏼💕