merhaba arkadaşlar.
ikinci değer yüksek çıktı. Bu yüzden doktorum 18.haftada detaylı ultrasona girmem için başka doktora yönlendirdi. Detaylı ultrasonu yapacak doktor ise 18.haftanın erken olduğunu doğru sonuç vermeyeceğini söyledi. Kendi doktorum korkacak bir şey yok dedi ama az önce başka postlarda yüksek değerler görünce aklım karıştı. Bilen biri yorumlayabilirse sevinirim. Biraz karışık anlattım kusura bakmayın.
https://resimyukle.io/r/FT1ajsHfCy