Merhaba hanımlar 27. Haftada nst de sancım çıkmıştı erken doğum riski için progestan fitil verdi doktor şimdi 34. Haftaya giricez neredeyse ama bir başka doktor 34. Haftadan sonra progestan fitile gerek olmadığını söyledi bu durumu yaşayan var mı progestan fitil kullanan kaçıncı haftada bıraktınız?