Ysmnyldz 31+1de bugün dok gittim ultrasonda bebegin başı rahme baskı yapıyo dedi alttan muayene etti ve rahim uzunluğu 27 mm miş progesteran ilaç verdi 36 haftalık olana kadar kullan dedi Benim gibi sorun yaşayan var mı
Bstg Ysmnyldz 34uncu haftamda 26mm dedi doktor simdi 36yim. İlk kontrole gittiğim günlerde cok aşırı baskı hissediyordum simdi günün çoğunu dinlenerek geçiriyorum ve o baskı gitti. Üstelik ilaçta kullanmadan. Tek tavsiyem dinlenmen
Ysmnyldz Bstg inşallah ya dok her ihtimale karşı verdi ama yine de korktum ikinci gebeliğim inşalalh gününde doğar bebeklerimiz 🤲
Bstg Ysmnyldz benimde ikinci ilkinde boyle birsey olmamısdi yada doktorum farklıydı son aylarda kısalması normal diye boyle Birseyi söylemedi bile bilmiyorum. Ama cok cok ayakta kalmadığın surece sorun olmaz