Alyaesmaa selam, lütfen canını sıkma ben 37+1 de planlı sezeryanla doğum yaptım. 30. Haftadan beri bebeğim geriden gelmeye başlamıştı ve 37 de artık kilo almadığı için doğuma gidildi, 2290 gr olarak doğdu. Çok şükür tüm organları iyi durumdaydı küvöze de girmedi hemen yanıma geldi. Tabi her cocuğun gelişimi farklı ama içini ferah tut iyi düşün.
Bir de Ben burayı cok okudum kilo aldırmak için muz kaşar karpuz ceviz omega 3 ler ne bulduysam yedim, ben kilo aldım bebeğim almadı. Eğer bebek büyüyecekse her durumda büyüyor büyümicekse de ne yediğin cok fark etmiyor.